App Webáruház Optimalizálás

App Webáruház, SEO Optimalizálás

9 tipp egy webáruház keresőoptimalizálásához

2016. április 06. 06:32 - seohungary

9-webaruhaz-seo-tipp.JPG

 

Egy webáruháznak érdemes az inbound marketingre támaszkodnia, hogy jobban láthatóvá váljék az interneten és ' bevonzza ' a konvertáló látogatókat. Egyik ilyen eszköz lehet a SEO keresőoptimalizálás, amely valóban javítja az online fellelhetőségét webáruházának valamint a keresőmotor forgalmát is.

Fókuszáljunk jelen esetben a SEO-ra az e-kereskedelmi weboldalak szemszögéből nézve.

 

Egy webáruház létrejöttének célja az, hogy bevonzza a látogatókat és ezekből az internetes látogatásokból vásárlás jöjjön létre. A SEO abban segíthet, hogy webáruháza az üzletére legrelevánsabb keresési kifejezésekre ( search terms ) jelenjen meg a lehető legjobb helyen a keresőkben.

Tehát egy webáruháznak:

  • látogatókat kell bevonzania
  • növelnie kell a konverziós arányokat
  • végsősoron az internetes forgalmat kell növelnie.

Ebben segíthet az Ön vállalkozásának is a honlap SEO optimalizálás !

 

Nézze csak meg a számokat: 

  • 93%-a a B2B ügyfeleknek a Google keresőjét veszi igénybe legelőször, ha valamit keres a neten
  • 44%-a az online vásárlóknak keresőmotorokat használ a mindennapokban
  • a keresőlista élén álló Top 5 találat kapja a kattintások 67.60%-át !!!
  • a felhasználók kattintásainak 70%-a organikus találatokból származik

Ön is láthatja az inbound marketing egyik leghatékonyabb módszere a SEO, amely odairányítja a potenciális vásárlókat webáruházába.

A SEO megbízhatóságot sugall

 

Ha e-kereskedelmi oldala magasan helyezkedik el a találati listákon, akkor az ügyfelek is relevánsnak tekintik az Ön cégét és több kattintásra számíthat, mint vetélytársai.

Megnövekedett keresőmotor láthatóság

 

A Google top 10-ben való elhelyezkedés a láthatóságot,  megtalálhatóságot biztosítja vállalkozása számára az interneten. Csak egy mondat ehhez ' the best place to hide a dead body is in page 2 of SERPs ' vagyis ezt úgy lehetne magyarra lefordítani SEO szempontjából, hogy ' ha az Ön üzlete csak a második oldalon lelhető fel, akkor már eleve halálra van ítélve '. 

És végül a 9 tipp webáruháza keresőoptimalizálásához

 

  1. határozza meg a leghatékonyabb short és long-tails kulcsszavakat
  2. használjon stratégiai kulcsszavakat horgonyszövegként
  3. kerülja a duplikált tartalmakat ( tipp: duplication checker )
  4. írjon szemeket vonzó, ellenálhatatlan termékleírásokat
  5. optimalizálja a termékekhez kapcsolódó képeket ( tipp: image SEO )
  6. keresőmotor barát URL-eket használjon ( tipp: kötőjeleket aláhúzások helyett )
  7. kövesse nyomon a konverziókat az analitikai eszközökben
  8. javítson a webáruház használhatóságán A/B teszteléssel
  9. kerülje a törött linkeket

 

Olvassa el előző cikkemet is itt !

View Zsolt Pasztor's profile on LinkedIn

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://appwebaruhazoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr18571964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.