App Webáruház Optimalizálás

App Webáruház, SEO Optimalizálás

9 tipp egy webáruház keresőoptimalizálásához

2016. április 06. 06:32 - SEO, ASO, SMO szakértő

9-webaruhaz-seo-tipp.JPG

 

Egy webáruháznak érdemes az inbound marketingre támaszkodnia, hogy jobban láthatóvá váljék az interneten és ' bevonzza ' a konvertáló látogatókat. Egyik ilyen eszköz lehet a SEO keresőoptimalizálás, amely valóban javítja az online fellelhetőségét webáruházának valamint a keresőmotor forgalmát is.

Fókuszáljunk jelen esetben a SEO-ra az e-kereskedelmi weboldalak szemszögéből nézve.

 

Egy webáruház létrejöttének célja az, hogy bevonzza a látogatókat és ezekből az internetes látogatásokból vásárlás jöjjön létre. A SEO abban segíthet, hogy webáruháza az üzletére legrelevánsabb keresési kifejezésekre ( search terms ) jelenjen meg a lehető legjobb helyen a keresőkben.

Tehát egy webáruháznak:

  • látogatókat kell bevonzania
  • növelnie kell a konverziós arányokat
  • végsősoron az internetes forgalmat kell növelnie.

Ebben segíthet az Ön vállalkozásának is a honlap SEO optimalizálás !

 

Nézze csak meg a számokat: 

  • 93%-a a B2B ügyfeleknek a Google keresőjét veszi igénybe legelőször, ha valamit keres a neten
  • 44%-a az online vásárlóknak keresőmotorokat használ a mindennapokban
  • a keresőlista élén álló Top 5 találat kapja a kattintások 67.60%-át !!!
  • a felhasználók kattintásainak 70%-a organikus találatokból származik

Ön is láthatja az inbound marketing egyik leghatékonyabb módszere a SEO, amely odairányítja a potenciális vásárlókat webáruházába.

A SEO megbízhatóságot sugall

 

Ha e-kereskedelmi oldala magasan helyezkedik el a találati listákon, akkor az ügyfelek is relevánsnak tekintik az Ön cégét és több kattintásra számíthat, mint vetélytársai.

Megnövekedett keresőmotor láthatóság

 

A Google top 10-ben való elhelyezkedés a láthatóságot,  megtalálhatóságot biztosítja vállalkozása számára az interneten. Csak egy mondat ehhez ' the best place to hide a dead body is in page 2 of SERPs ' vagyis ezt úgy lehetne magyarra lefordítani SEO szempontjából, hogy ' ha az Ön üzlete csak a második oldalon lelhető fel, akkor már eleve halálra van ítélve '. 

És végül a 9 tipp webáruháza keresőoptimalizálásához

 

  1. határozza meg a leghatékonyabb short és long-tails kulcsszavakat
  2. használjon stratégiai kulcsszavakat horgonyszövegként
  3. kerülja a duplikált tartalmakat ( tipp: duplication checker )
  4. írjon szemeket vonzó, ellenálhatatlan termékleírásokat
  5. optimalizálja a termékekhez kapcsolódó képeket ( tipp: image SEO )
  6. keresőmotor barát URL-eket használjon ( tipp: kötőjeleket aláhúzások helyett )
  7. kövesse nyomon a konverziókat az analitikai eszközökben
  8. javítson a webáruház használhatóságán A/B teszteléssel
  9. kerülje a törött linkeket

 

Olvassa el előző cikkemet is itt !

View Zsolt Pasztor's profile on LinkedIn

Szólj hozzá!

SEO esettanulmány: 800%-os organikus forgalom növekedés 9 hónap alatt !

2015. november 19. 08:33 - SEO, ASO, SMO szakértő

Iparág: szépségápolás, egészség

Projekt kezdete: 2015 március 13.

Vizsgált időszak: 2015.03.13. - 2015.04.13.

                            2015.10.19. - 2015.11.18.

 

1.Organikus adatok elemzése

 

A projekt kezdetén az első hónap és az utolsó hónap organikus forgalmi adatainak összehasonlítása egy olyan " high competitive " kulcszóra, amelyre havi 4.400 keresés van !

 

800.png

  • 800%-osra emelkedett az organikus találatok száma erre a fő kulcsszóra !

 

2. Első helyezés

 

 elso_hely_4400_havi_keresessel.png

 

  • A gondosan kielemzett, kiválasztott és releváns long-tail kulcsszavaknak és a hatékony linképítésnek köszönhetően ez a kulcsszó elérte a Top 1-et !

 

3. Új látogatók 

 

 

uj_felhasznalok_aranya.png

  •  Az új látogatók száma 450%-al növekedett meg a projekt kezdeti adataihoz viszonyítva !

 

4. Kereső konzol adatai

 

megjelenitesek.png

 

  • A Kereső Konzol adatait is megvizsgálva a " Megjelenítések " száma is növekedett a kezdeti adatokkal összehasonlítva !

 

Összegzés:

 

  • A projekt kezdetén Google Pingvin algoritmikus büntetést kapott a kliensem weboldala, amely az organikus találatok csökkenésében mutatkozott meg, de a SEO kampányomnak köszönhetően és a disawow eszközt mellőzve sikerült visszájára fordítanom a forgalom zuhanást.

 

  •  Számos olyan alacsony és közepesen competitive kulcsszóra építettem linkeket, amelyeknél ugyancsak magasabb rangsorolást sikerült elérnem és elérték a Top 10-et.

 

  • A külső hivatkozások forrásait körültekintően elemeztem DA, PA és egyéb SEO mérőszámok alapján, majd a konkurencia " backlink " profilját is megvizsgálva helyeztem ki a linkeket, melyek végsősoron ehhez a kitűnő eredményhez vezettek.

 

A SEO stratégiám folyamatos kontrolt igényel és nem szabad hátradőlve azt hinni, hogy ez örökké így lesz, mert az állandó kereső motor frissítések a Google részéről bármikor visszájára fordíthatják ezt a történést és akkor meg kell tenni a szükséges lépéseket a Google irányelvei szerint !

 

Google+ | Twitter | Facebook 

 

View Zsolt Pasztor's profile on LinkedIn

Szólj hozzá!

Hogyan segítheti alkalmazásfejlesztő cégét az ASO szakértő ?

2015. október 07. 06:22 - SEO, ASO, SMO szakértő

az ASO szaktudás néhány pontban

aso_szakerto_vagyok.jpg

Egyre nagyobb igény van az ASO tudással rendelkező szakemberekre, elég ha csak a legismertebb szabadúszó platformok ( Upwork, Freelancer stb. ) feladat listáját böngészve rákeresünk erre" ASO Expert " vagy " App Store Optimization Expert " és rengeteg projekt közül válogathatnak a szakértők.

De mit is csinál egy ASO szakértő és hogyan lehet Ő hasznos munkatársa mobil alkalmazásfejlesztő vállalkozásának ?

Néhány mondatban az app webáruház optimalizáló munkájáról:

 

  • több éves hazai és nemzetközi SEO, SEM, SMO, linképítés tudással és munkatapasztalattal rendelkezik.

 

  • ismeri a modern digitális trendeknek megfelelő online marketing eszközök használatát ideértve az analizáló, kutató és az eredményességet nyomonkövető eszközöket is.

 

  • mestere a cím, kulcsszó kutatás, termékleírások, termék fotók beállításának az app store-okban, tudja mi konvertál és mi az, ami nem.

 

  • A/B teszteli is a különböző beállítási lehetőségeket.

 

 

  • magasabb organikus helyezést tud elérni az adott alkalmazásra a Google Play, Apple Store vagy Windows Phone webáruházában.

 

  • szakértelmével az Ön vállalatának a mobil alkalmazásai nagyobb ( potenciális vásárló ) közönséghez jut el, növekvő számban kerülnek letöltésre és ennek eredményeként ROI befektetése már rövidebb távon is megtérül.

 

Vegyen részt a mindennapi a digitális marketing szakterületet érintő kérdés-felelek beszélgetéseinkben a Facebook csoportunkban !

 Előző cikkemet itt olvashatja !

 

View Zsolt Pasztor's profile on LinkedIn

1 komment