Egy webáruháznak érdemes az inbound marketingre támaszkodnia, hogy jobban láthatóvá váljék az interneten és ' bevonzza ' a konvertáló látogatókat. Egyik ilyen eszköz lehet a SEO keresőoptimalizálás, amely valóban javítja az online fellelhetőségét webáruházának valamint a keresőmotor forgalmát is.
Fókuszáljunk jelen esetben a SEO-ra az e-kereskedelmi weboldalak szemszögéből nézve.
Egy webáruház létrejöttének célja az, hogy bevonzza a látogatókat és ezekből az internetes látogatásokból vásárlás jöjjön létre. A SEO abban segíthet, hogy webáruháza az üzletére legrelevánsabb keresési kifejezésekre ( search terms ) jelenjen meg a lehető legjobb helyen a keresőkben.
Tehát egy webáruháznak:
- látogatókat kell bevonzania
- növelnie kell a konverziós arányokat
- végsősoron az internetes forgalmat kell növelnie.
Ebben segíthet az Ön vállalkozásának is a honlap SEO optimalizálás !
Nézze csak meg a számokat:
- 93%-a a B2B ügyfeleknek a Google keresőjét veszi igénybe legelőször, ha valamit keres a neten
- 44%-a az online vásárlóknak keresőmotorokat használ a mindennapokban
- a keresőlista élén álló Top 5 találat kapja a kattintások 67.60%-át !!!
- a felhasználók kattintásainak 70%-a organikus találatokból származik
Ön is láthatja az inbound marketing egyik leghatékonyabb módszere a SEO, amely odairányítja a potenciális vásárlókat webáruházába.
A SEO megbízhatóságot sugall
Ha e-kereskedelmi oldala magasan helyezkedik el a találati listákon, akkor az ügyfelek is relevánsnak tekintik az Ön cégét és több kattintásra számíthat, mint vetélytársai.
Megnövekedett keresőmotor láthatóság
A Google top 10-ben való elhelyezkedés a láthatóságot, megtalálhatóságot biztosítja vállalkozása számára az interneten. Csak egy mondat ehhez ' the best place to hide a dead body is in page 2 of SERPs ' vagyis ezt úgy lehetne magyarra lefordítani SEO szempontjából, hogy ' ha az Ön üzlete csak a második oldalon lelhető fel, akkor már eleve halálra van ítélve '.
És végül a 9 tipp webáruháza keresőoptimalizálásához
- határozza meg a leghatékonyabb short és long-tails kulcsszavakat
- használjon stratégiai kulcsszavakat horgonyszövegként
- kerülja a duplikált tartalmakat ( tipp: duplication checker )
- írjon szemeket vonzó, ellenálhatatlan termékleírásokat
- optimalizálja a termékekhez kapcsolódó képeket ( tipp: image SEO )
- keresőmotor barát URL-eket használjon ( tipp: kötőjeleket aláhúzások helyett )
- kövesse nyomon a konverziókat az analitikai eszközökben
- javítson a webáruház használhatóságán A/B teszteléssel
- kerülje a törött linkeket
Olvassa el előző cikkemet is itt !