Iparág: szépségápolás, egészség
Projekt kezdete: 2015 március 13.
Vizsgált időszak: 2015.03.13. - 2015.04.13.
2015.10.19. - 2015.11.18.
1.Organikus adatok elemzése
A projekt kezdetén az első hónap és az utolsó hónap organikus forgalmi adatainak összehasonlítása egy olyan " high competitive " kulcszóra, amelyre havi 4.400 keresés van !
- 800%-osra emelkedett az organikus találatok száma erre a fő kulcsszóra !
2. Első helyezés
- A gondosan kielemzett, kiválasztott és releváns long-tail kulcsszavaknak és a hatékony linképítésnek köszönhetően ez a kulcsszó elérte a Top 1-et !
3. Új látogatók
- Az új látogatók száma 450%-al növekedett meg a projekt kezdeti adataihoz viszonyítva !
4. Kereső konzol adatai
- A Kereső Konzol adatait is megvizsgálva a " Megjelenítések " száma is növekedett a kezdeti adatokkal összehasonlítva !
Összegzés:
- A projekt kezdetén Google Pingvin algoritmikus büntetést kapott a kliensem weboldala, amely az organikus találatok csökkenésében mutatkozott meg, de a SEO kampányomnak köszönhetően és a disawow eszközt mellőzve sikerült visszájára fordítanom a forgalom zuhanást.
- Számos olyan alacsony és közepesen competitive kulcsszóra építettem linkeket, amelyeknél ugyancsak magasabb rangsorolást sikerült elérnem és elérték a Top 10-et.
- A külső hivatkozások forrásait körültekintően elemeztem DA, PA és egyéb SEO mérőszámok alapján, majd a konkurencia " backlink " profilját is megvizsgálva helyeztem ki a linkeket, melyek végsősoron ehhez a kitűnő eredményhez vezettek.
A SEO stratégiám folyamatos kontrolt igényel és nem szabad hátradőlve azt hinni, hogy ez örökké így lesz, mert az állandó kereső motor frissítések a Google részéről bármikor visszájára fordíthatják ezt a történést és akkor meg kell tenni a szükséges lépéseket a Google irányelvei szerint !